Tuntuu että nään jotain vuosisadan painajaista. Että kohta herään ja kaikki on hyvin. Mutta en vaan perkele herää. Tämä painajainen jatkuu ja jatkuu ja muuttaa vain muotoaan joka ainoa päivä pahemmaksi ja pahemmaksi. Aina tulee uutta järkyttävää tietoa, tuskaa ja selkäänpuukotusta. En pysty ymmärtämään miten ihmisistä tulee yhtäkkiä niin julmia ja täysidiootteja ettei mitään rajaa . Kaikki käytöstavat unohtuvat, tehdään toiselle tahallaan pahaa, loukataan, valehdellaan päin naamaa, selän takana ilkutaan ja haukutaan ja isketään sinne puukko heti kun on mahdollista. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa????? Miten pari ihmistä pystyy myrkyttämään suuren joukon ja saa heidät uskomaan valheitaan? Miten ennen suht rehellisistä ihmisistä tulee pettureita ja ilkeitä? Väärin tehneet ja kiusaajat eivät myönnä tekojaan.
Ollaan vaan että "en se minä ollut". En vaan pysty ymmärtämään! En ole aikoihin enää luottanut ihmisiin ja varsinkaan heidän sanaansa, hyvyyteen, rehellisyyteen. Ja eilen siitä sain taas uusia todisteita. Olen niin pettynyt, niin loukkaantunut, niin "raiskattu" ja mitätöity kun vaan ihminen voi olla. Sanon siksi nyt tämän kaiken ihan suoraan koska minua on nyt loukattu pari vuotta ihan tarpeeksi paljon! 
Olen tehnyt vuosikausia töitä eräiden nettisivujen parissa. Olen aloittanut ne täysin nollasta. En saanut apuja mistään, en entisiä tietoja, artikkeleita enkä mitään materiaalia niitä varten, vaan tein tunteja ja tunteja töitä ihan yksin että sain sivut kasaan. Vuosia olen sinne tietoja kerännyt ja saanut sivuista paljon kehuja hienoista valokuvista, selkeydestä, ajantasaisuudesta ja kaikenkaikkiaan niistä on pidetty paljon niin oman seuralaisten kuin muiden seurojen keskuudessa. Olen saanut palautetta muiden seurojen sihteereiltä ja jäseniltä että meillä on seutukunnan parhaat sivut. Se on tuntunut hyvälle että on onnistunut tekemisissään.
Nyt sitten hallitus päätti keskenään että minun pitämät sivut lopetetaan ja he ottavat sivuille uuden tekijän. He tekivät tämän kysymättä minulta yhtään mitään. Halusivat "uudistua ja muuttaa sivuja". Jos todella olisi ollut kyse mukamas uudistumisesta, olisi MINULTA kysytty haluanko/osaanko halutut muutokset tehdä. Mutta kun ei kysytty. Ja mitä nyt noita uusia sivuja katson niin hoh hoijaa. Enpä nyt sanoisi että hirveästi parempaan suuntaan mentiin millään kantilla. Mutta jokaisellahan on tietysti asiasta oma mielipide, mutta tässä nyt muutamien sivuja verranneen mielipide että: no just joo, onpa ankeat, mikä pajupusikkokuva tuo oikein on olevinaan, sieluttomat, tylsät, värittömät ja sitä rataa. Ja kaikenkukkuraksi tästä maksetaan sivujen tekijälle useampi satanen kun minä tein sivut osallistumismaksun hinnalla eli murto-osalla nykyiseen verrattuna. Mutta hintahan ei tässä tapauksessa ratkaise, kunhan minusta vaan pääsee eroon. Niin julmaksi on peli mennyt!
Ja jos oikeasti tuollaiset oli ne "hienot uudistukset" mitä haluttiin niin olisin osannut tehdä ne vaikka silmät kiinni. Vaikka en olisi kyllä halunnut mennä takapakkia ulkoasussa mutta olisin sen tehnyt jos niin olisi haluttu vaikka olisikin kirpaissut. Lopetinhan minä omat kirjoituksenikin ihan vaan kun sitä haluttiin mutta ei sekään silloin riittänyt.  Mutta kun kyse ei nyt ollutkaan siitä. Vaan siitä että minut haluttiin ulos näiden sivujen teosta ja koko seurasta! Tajuaahan sen nyt tyhmempikin kun noin toimitaan salassa selän takana!
Mutta kaiken huippu on se että tästä päätöksestä on kuukausi aikaa eli tietyt tahot on ehtineet touhuta tässä ajassa vaikka mitä, minulle siitä kertomatta eli salaa. Ja niinpä minun pitämien sivujen kaikki tiedostot mitä saatavissa on ollut, on kopioitu uusille sivuille MINULTA siitä yhtään mitään kysymättä tai kertomatta aikeista että näin tulee tapahtumaan. Ei näin toimita! EI EI EI! Haloo!???? Eli uudet sivut ovat olleet toiminnassa pitkän aikaa mutta minulle siitä kerrottiin maanantaina ja asia esitettiin niin että mitään lopullista ei ole mukamas vielä tehty että on vaan on "suunnitelmia" ja samaan aikaan kaikki on kuitenkin jo kopioitu uusille sivuille!!! Juuri näin! Voi helvetti etten paremmin sano tuota toimintaa ja valehtelua!
Mihin on unohtuneet hyvät käytöstavat? Rehellisyys? Avoimuus? Toisen työn kunnioitus????? Sitäpaitsi tämä kaikki loukkaa minun tekijänoikeuksia koska asiat on tehty salassa ilman minun lupaa, tiedostot kopioitu ja liitetty uusille sivuille ilman viittausta mistä ne on otettu ja siksi tämän asian voisi viedä nyt tästä eteenpäin. Kysyin tätä tekijänoikeuslaitoksen lakimieheltä joka sanoi että ensinnäkin toiminta on ollut hyvien käytöstapojen vastaista, mikään hallitus EI SAA toimia noin ja viimeisenä se että vaikka ne ovat yhdistyksen sivut ja koskevat useaa ihmistä, olen ainoa kuka näitä sivuja on pystynyt muuttamaan ja saanut siitä korvausta niin silloinkin tämä on ollut lain vastaista toimintaa eli rikossyytteen arvoinen teko!
Nähtäväksi jää saanko tästä kaappauksesta ja törkeästä teosta jotain korvausta vai joudunko viemään asian oikeasti isompiin käsiin? Toivon että ei tarvitsisi viedä mutta pahaa pelkään että näin tulee käymään koska heiltä tuntuu olevan nyt täysin pallo hukassa ja aivot narikassa miten oikeasti lakien ja hyvien tapojen mukaisesti toimitaan ja ihmisiä kohdellaan. Tsiisus!
Jos samaa toimintaa sovelletaan kaikkeen, niin varmaan siellä on lista jäsenistä mistä he omatoimisesti vetävät ei-toivotut nimet yli jos kerran yhden mitättömän sivujen pidonkin voi lopettaa yhdellä viivanvedolla tuostanoin vaan ilman että asianosainen tietää siitä yhtään mitään????? Täysin käsittämätöntä toimintaa! Mielivaltaista etten sano!

Minä en IKINÄ voisi kopioida toisen tekemiä sivuja ja kaikkia tiedostoja ja ihan pokkana alkaa niitä vaan pitämään omatekeminään ilman että asiasta on keskusteltu kyseisen henkilön kanssa yhtään mitään, kysytty tiedostojen siirtoon lupaa ja edes KIITETTY vuosien hyvästä työstä. Mutta ei. Täällä heitetään ei-toivotut laidan yli, otetaan uutta tilalle ja varastetaan tiedostot tosta noin vaan!!! Ei helvetti sanon vaan! Kyllä on ihmiset kieroja ja julmia! Ja kun manipulointi onnistuu ja päät saadaan käännettyä taipumaan yhden tai kahden "yleiseen mielipiteeseen" niin sitten onkin puukotustalkoot valmiit. Olen aina luullut että enemmistö voittaa mutta näköjään se ei päde kaikkiin hallituksiin. Toisissa toimitaan ihan omilla säännöillä. Tai sitten on käynyt niin että ennen siellä minun puolella olleet ja minun työtä aiemmin kehuneet on myös nyt saatu käännytettyä. En tiedä keinoista mutta sen olen huomannut että mitään keinoja ei kaihdeta kun on kyse "ei-toivotun" ihmisen ulossavustamisesta tässä porukassa. Tämä on todella surullista että tähän on tultu. Todella todella surullista!
Myös se uusilla sivuilla pistää silmään että ensimmäinen artikkeli on kuukauden vanha ja nyt se on ilmeisesti eräille ihan ok että se siellä on. Mutta jos minun sivuille unohtui yksikin artikkeli muutamaa päivää kauemmaksi niin johan oltiin vinkumassa että ei ole sivut ajantasalla plaa plaa plaa. Että viimeistään nyt voisi eräät katsoa peiliin että onko kohtelu tosiaan tasapuolista ja "en minä ole mitään ikinä tehnyt tai sanonut pahasti" niinkuin on väittäneet päin naamaa.
Niinpä niin. Tässähän siitä on nyt kaikille todiste. Nyt kaikki toiminta kelpaa kun se en ole minä kuka teen vaan joku muu. Mielenkiinnolla jään odottamaan ilmestyykö tulokset vuorokauden sisään sivuille niinkuin ennen ilmestyi. Ja jos ei niin saako tämä nykyinen pitäjä samanlaista "palautetta" heti osakseen kuin minä sain nämä vuodet. Jos ei niin taas kerran on todistettu että kohtelu on ollut epäreilua ja ihan peestä syvältä ja poikittain. (Tähän tilannepäivitys: kummasti se artikkeli nyt sieltä sivuilta hävisi 22.11. ettei ole taaskaan todistusaineistoa niille ketkä sitä eivät jo ennättäneet siellä nähdä. Näinhän se menee. Tietenkin!!!!)
Salamyhkäistä tämä touhu todella kaikenkaikkiaan on koska sivunpitäjästä ei ole mitään tietoa saati yhteystietoja sivuilla niinkuin minun pitämillä sivuilla oli. Eli kaikki pidetään salassa ja ei uskalleta asettua tekojen taakse eikä kukaan pysty ottamaan yhteytta sivuntekijään niinkuin minuun pystyi. Ei ole ilmeisesti vaan pokkaa! Raukkamaista etten sano! Ei pelata avoimin kortein, niinkuin ennen! Mutta eipä tässä touhussa mikään enää yllätä......
Mutta tämä kaikki loppuu nyt. Minä en ole enää tästä eteenpäin tämän porukan kanssa missään tekemisissä! Jos eräät ihmiset saa vuodesta toiseen olla riidoissa, riehua, haukkua toisiaan, vittuilla toisilleen kaikkien nähden, aiheuttaa konflikteja jne kurjaa on se ok käytöstä eikä aiheuta toimenpiteitä, mutta kun minua kiusataan pari vuotta yksipuolisesti ilman että sanon sanaakaan haukkujalle eli en riitele enkä hauku takaisin vaan nielen aina kaiken vittuilun, niin sepä ei sitten olekkaan ok, vaan kiusattu savustetaan ulos ja kiusaaja saa jäädä. Jep jep!
Näinhän se kuuluu mennä juu. Voi jumalauta! Jos nämä ovat päättäjien arvot että riidoissa saa olla ja riehua ja haukkua vapaasti toisiaan, mutta kiusatuksi ei saa tulla vaan siitä heitetään heti kiusattu pihalle, niin pahasti on aivoissa mätää ja paskaa. Todella sairasta touhua!
Ihan järjetöntä paskaa! Huh huh!
Niiden kaverien kanssa, ketkä tämän kaiken saamani paskan kohtelun tietävät ja myös sen kaiken muun parin vuoden aikana tapahtuneen kiusaamisen ja kesän tapahtumien väärät syytökset, mistä tähän en nyt tarkemmin kirjoittanut ja ovat kanssani samaa mieltä että minun kohtelu on ollut todella törkeää ja erittäin väärin, aion pitää yhteyttä! Ne oikeat ystävät, reilut rehdit tyypit, oikean ja väärän erottavat kamut täältä säilyvät minun elämässäni kaikesta huolimatta vaikka emme usein enää näekkään. Heitä minun tulee ikävä ja niitä hyviä juttutuokioita, yhteenkuuluvuutta, toisen tukemista ja tsemppausta, rehellisyyttä, naurua ja huumoria mitä meillä aina oli. ​Nämä muut kaksinaamaiset aivottomat idioottihirviöt saavat painua helvettiin! Sitä saa mitä tilaa. Paha saa aina palkkansa, pilkka osuu omaan nilkkaan ja niin edelleen. ​Toivottavasti!!! ​Siihen minä luotan. Muuten en jaksa uskoa enää hyvään huomiseen! Hyvästi!